wtorek, 3 października 2017

Ciut delikatne nadganianie nienadgonionego i ślubny komplet

Ciut delikatnie jeśli chodzi o dzisiejszą pracę i ciut delikatnie zaczęło niedawno u mnie padać - co mnie ogromnie cieszy :) wiadomo :)
Roboty od groma, a wiec dobrze się składa, że w pracy mam dwa dni wolne - nadgonię kartkowo mam nadzieję... choć na razie nie nazwałabym "nadganianiem" tego co do tej pory ogarnęłam... ale do wieczora jeszcze sporo czasu i w planach nadgonienie nienadgonionego :)

Papiery w dzisiejszej pracy to UHK Gallery - połączyłam kolekcje Paris Paris oraz Provence. Do tego kwiaty, kryształki, koraliki, koronka i sznurek oraz taśmy washi, które ostatnio uwielbiam :)










Wyzwania:





 




Udanego dnia dla wszystkich, którzy nie lubią deszczu... :D
 

6 komentarzy:

  1. Ślicznie i tak lekko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja, cała praca super wyważona - rewelacja, Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie i cudnie! Dziękuje za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza praca, piękne ażurki!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna! Bardzo fajny pomysł z tymi sznureczkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie delikatna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...