wtorek, 9 grudnia 2014

Podejmij wyzwanie i dokończ zdanie!

Dziś wyjątkowo niekartkowo, ale zaproszeniowo i informacyjnie.
Właśnie ruszyło nowe, świąteczne wyzwanie na blogu 123scrapuj Ty.
Tematem tego wyzwania jest dokończenie zdania - nawet nie czuję, że rymuję :) - Świąt Bożego Narodzenia nie wyobrażam sobie bez...
Należy przygotować pracę - nie kartkę! - która zaprezentuje nasze pierwsze skojarzenie. Jak powszechnie wiadomo - kocham zimę i śnieg, dlatego moje zdanie brzmi:
Świąt Bożego Narodzenia nie wyobrażam sobie bez śniegu i mrozu.

A do wzięcia udziału w wyzwaniu zapraszam tak wyjątkowo, gdyż ponieważ jego temat jest autorstwa mej skromnej osoby :) z czego się bardzo cieszę i bardzo dziękuję za danie mi takiej możliwości!

A oto moja praca - przygotowałam ozdobę świąteczną w bombce akrylowej, którą wypełniłam śnieżno-mroźną dekoracją z gazy, brokatowej organzy i białych śnieżynek. Tekturkę pomalowałam białą farbą akrylową i posypałam srebrnym i opalizującym brokatem. Całość zdobi biało-srebrna kokarda z odrobiną zieleni.





 http://123scrapujty.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-53-swiat-bozego-narodzenia-nie.html

 



Moją ozdobę zgłaszam w #17 wyzwaniu na blogu I Kropka oraz #6 wyzwaniu na blogu Fifi Rifi.

Dziękuję za uwagę, zapraszam do wzięcia udziału w zabawie i życzę miłego wtorku! :)
Karola

4 komentarze:

  1. Wow! Coś innego:) cudna bombeczka. Gratuluję występu na blogu "123..."

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł! Dziękujemy za udział w wyzwaniu FF:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombka! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...