niedziela, 1 lutego 2015

Pozytywnej energii ciut

Biało u mnie! Biało nareszcie!!! :D:D:D  szkoda tylko, że tak szybko znika ten śnieg, ale jeśli prognozy się sprawdzą, to... ma nam jeszcze dopadać białego puchu!!! :) ja wiem - dziecinna taka ta moja śniegowa radość ;) ale nic na to nie poradzę, po prostu lubię, nieeee - ja UWIELBIAM ŚNIEG!! :)

I w związku ze śniegową radością mą, dziś prezentuję Wam pozytywną i kolorystycznie radosną taką kartkę-kopertówkę :) no bo jakżeby inaczej... wprawdzie zimowo-śniegowa nie jest nawet w kawałeczku, bardziej letnio-łąkowa, ale liczy się ta pozytywna energia, którą ze sobą niesie, o! :)
Kartki w tego typu formie nie przygotowywałam już dość długo, więc miło pracowało mi się w czasie jej sklecania :)

Papiery to oczywiście Kolorowa Łąka Galerii Papieru. Tym razem na gładko, bez targania i darcia ;) Główny element to kompozycja kwiatowa, a konkretnie różana. Róże i pręciki są głównie z Rapakivi. Do całości dołożyłam jeszcze biały sznurek, do którego dowiązałam białe perełki. W tle wmontowałam też okrągłą, odrobinę ozdobną tekturkę. Na koniec biała koronka i zielona tasiemka zawiązana w kokardę. Napis - ja.










Display our badge...


Kartkę zgłaszam w #18 wyzwaniu "A Rose" Pracowni Rękodzieła SZOK oraz w wyzwaniu Flower Power Polkadoodles.

Dziękuję za uwagę i póki jeszcze świeci słonko to lecę z moim Soskiem na spacer i jakiegoś bałwana zmontować! :D
Pozdrawiam
Karolla

11 komentarzy:

  1. Taka wiosenna :) Lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię :) ale na razie to śniegiem się cieszę! :P

      Usuń
  2. Pozytywna i dopracowana w każdym szczególe, łącznie ze środkiem. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolorowe i wiosenne kartki:) pozdrawiam imienniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful letter set ! Thanks for joining in on the fun over at PolkaDoodles

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful bright and cheery card which fits in beautifully with our Flower power challenge over at Polka Doodle Challenge . Many thanks for joining in with us, Lou (DT)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely flowery card! Thank you for joining in the fun with us at Polkadoodles Challenge Blog for our current theme of 'Flower power'. Good luck! Yvonne (DT)

    www.polkadoodle.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo energetyczna kartka, wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ukwiecona... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...