czwartek, 30 lipca 2015

Beż, czerwień i korale, czyli co mogłabym codziennie?

Nie wiem czy się chwaliłam się, ale mam cztery dni wolnego w pracy - jupi!!! :D Ogarniam co miałam zaplanowane do poogarniania, no i kleję kartki i kartki, oprócz tego trochę kartek i jeszcze kartki... znaczy się jednak pracuję, ale kocham taką pracę i mogłabym tak codziennie!!! <3

Dziś o komplecie, który w ramach inspiracji dla Bee Scrap przygotowałam. Jest niezbyt pracochłonny, ale myślę, że efektowny i elegancki - w końcu przecież z dodatkiem czerwieni.
Wykorzystałam Góralską Melodię i Craftowe Marzenie. Do tego kwiaty, gaza, półperelki, korale i sporo czerwonej tasiemki. Na pudełku tekturowy napis ze Scrapińca.












BANERKI DO POBRANIA 



Dziękuję za uwagę, życzę Wam udanego czwartku i wracam do pracy, bo mam jeszcze trochę kartek do sklejenia... :D
Pozdrawiam!
K.

8 komentarzy:

  1. Piękny komplecik :) Lift wyszedł Ci super. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszedł ten komplecik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jaka cudna czerwień! Ślicznie wyszło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kompozycja i te kolory super połączenie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wykonanie, dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna interpretacja kartki Peninii :)
    Dzięki za udział w Scrapgangowym liftowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny!
    Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...