poniedziałek, 2 maja 2016

Rozetkowe zaproszenia na komunię i wyjazd

Dzień dobry wszystkim :)
dziś będzie prosto (teoretycznie) lekko, przyjemnie no i szybko, bo w pracy jestem, a po pracy to już tylko pakowanie, ogarnianie nieogarniętego i wyjazd!! :D

Prościutkie zaproszenia mam dziś do pokazania, bez zbędnych dodatków i udziwnień - same rozetki z papieru Bee Scrap są największą ozdobą, choć na ich poskładanie troszkę czasu poświęciłam ;) ale warto było.

Podobne zaproszenia robiłam dwa lata temu...




Te dzisiejsze mają inny papier, grafikę oraz zdobienie przy tekście. Kwiatuszki pozostały bez zmian :)










Wyzwanie:

Kartkowe ABC - H jak Harmonijka




Dzięki za uwagę, ja zmykam do pracy i żegnam się z Wami w związku z moim urlopem :D Wracam po weekendzie - paaa! :)
K

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...