czwartek, 6 lipca 2017

Pozytywne fluidy dookoła i trzy zaproszenia ślubne

Jestem, melduję się :)
Dziś dzień wolny w pracy, więc ogarniam tematy blogowo-scrapowe - czyli to co tygryski lubią najbardziej :) a że sporo ostatnio się dzieje, to i ogarniania dużo, ale spokojnie - dam radę, bo pozytywne fluidy i emocje krążą ostatnio wokół mnie dużo, i bardzo :D

Zaproszenia ślubne mam dziś do pokazania. Z papierów paper Passion i tekturek Eko-deco. Każde inne i nieszablonowe :) i sama nie wiem, które podoba mi się najbardziej?... :)






Pierwsze zaproszenie zgłaszam na wyzwanie:










Udanego dnia dla Wszystkich :)

4 komentarze:

  1. Pierwsze mnie urzekło :) Wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale moim faworytem jest chyba pierwsze :) Chyba, bo jednak każde przypadło mi do gustu i ciężko się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są oba, delikatne i wymowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście mam tę tematykę już za sobą :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...