sobota, 5 sierpnia 2017

Pamiątka na podstawie pamiątek

Czy ktoś pamięta jeszcze te pamiątki komunijne - klik? To na ich podstawie powstała dzisiejsza pamiątka chrztu świętego. Wyszło delikatniej niż planowałam, ale efekt bardzo mnie zadowala :) ma nadzieję, że klienci i adresat, także będą usatysfakcjonowani :)

Komplet przygotowałam z papierów Paper Passion, a na blogu Paper Passion wystartowało wczoraj nowiuśkie wyzwanie z nagrodami - zapraszam.













Crafty Moly - koronki



Dzięki za uwagę :)

9 komentarzy:

  1. To jedno z piękniejszych Twoich pudełek... no i widać, że wykrojnik służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykle elegancko - bardzo też podoba mi się motyw desek- dziekuję za udział w lazurowym wyzwaniu Manuny

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny komplecik, dużo elementów a przy tym bardzo elegancko, bardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, piękny i delikatny komplet, wspaniale wykonany z dbałością o każdy detal !

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny i bardzo delikatny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet, stonowany i bardzo elegancki. Dziękuję za udział w lazurowym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komplet jest rewelacyjny <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny komplet!
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Crafty Moly, powodzenia
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...