wtorek, 19 sierpnia 2014

Radość o poranku

Dzień dobry bardzo wszystkim! :)

Słońce świeci, ptaszki świergolą, herbatka paruje, śniadanko się szykuje... na takim aktualnie jestem etapie :)
Do tego mocny sen przegonił wczorajsze wieczorne smuty niemiłe i jest OK! :D jakby tego było mało, i wykorzystując fakt trzech dni wolnego w pracy, po śniadaniu zmykam z miasta na całe dwa dni - jupi! :D

Nawiązując do mego dzisiejszego stanu umysłu i ducha :D:D:D post o kartce ciepłej, radosnej, spokojnej i słonecznej -  w jednym!:)
Kartka na ślub Osoby ważnej i bliskiej - a więc już to czyni ją wyjątkową!
Cała powstała ze smakowitych Owoców Tropikalnych, które standardowo trochę potarmosiłam ;) Do tego dorzuciłam letnie i jakże słoneczne słoneczniki dwa, oraz łososiowo-pomarańczowe bukieciki oraz kilka delikatnych i drobnych, kremowych kwiatuszków. Tag przewiązałam złotym sznureczkiem, a na całości rozrzuciłam kilka skrzących się, żółtych dżetów. Kartkę zwieńcza tekturkowy napis - według mnie pasujący jak ulał! :) No i jeszcze zapomniałabym o odbitym stemplu wypełniającym tło, który to stempel stanowi wyraz/słowo MIŁOŚĆ w różnych językach.

Kartkę wykonałam według mapki Cardabilities.
Mojego słonecznego twora zgłaszam w wyzwaniu S jak Słońce w Diabelskim Młynie oraz w wyzwaniu-bingo w Altair Art (moje trzy elementy to: tag-sznurek-przedarcia).

Życzę wszystkim udanego wtorku i duuużo słońca! :D
Pozdrawiam
K.







 


10 komentarzy:

  1. Pretty use of the sketch with those lovely flowers! Thanks for joining in with Cardabilities~

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka pozytywna i to bardzo :) Miłego odpoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Iście słoneczna i radosna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Cardabilities

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna kartka a słoneczniki super

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe podejście do mapki :) śliczne słoneczniki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very stuning card. Thank you for joining us at the Cardabilities. Ilona

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, a słoneczniki są jej największą ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, piękna kolorystyka :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...