piątek, 19 września 2014

Barcelooonaaa...!

Dobry wieczór :)

Nareszcie! Udało się! I jupi! :D
W sensie z tego oto posta się raduję, że udało mi się go napisać, no i że nareszcie karteluchy znów sklecam :D No ale tak to jest... tu wesele, przygotowania, gonitwa i rozjazdy, a na blogu wiatr świszczy i hula w nicości... Coś czuję w moich słabych kościach, że w tym miesiącu nie pójdę na rekord z ilością wstawionych wpisów! ;)

No ale ja tu gadu gadu, a czas i pora nagli.
Kartka dzisiejsza jest dla faceta. Faceta lubiącego piłkę kopaną, znaczy nożną, głównie i przede wszystkim w wydaniu hiszpańskiego klubu FC Barcelona.
Bez modzenia i kombinowania fascynacje ową widać na pierwszy rzut oka. I taka też jest kartka - bez udziwnień i kombinacji.
Kompozycje budują różnej wielkości herby klubu, które podkleiłam na kostce dystansowej, co by było odrobinę przestrzennie. Do tego tło nawiązujące do barw klubowych oraz kilka kwiatków, no bo piłka piłką, ale urodziny bez kwiatków być nie mogą! ;)
Na koniec napis okolicznościowy oraz drugi z imieniem (ksywą) solenizanta...
E voilà - kartka gotowa! :)

Kartkę wykonałam według #49 mapki ScrapMap, ale niestety nie zdążyłam z publikacją :( oraz zgłaszam ją (kartkę znaczy), na wyzwanie kwiatowo-pasiaste w Scrap And Me.

Dziękuję za uwagę nocną porą ;) i pozdrawiam wszystkich!
Karola







2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...