poniedziałek, 15 września 2014

"Czarno-czerwoną mi zrób" - rzekła Gocha

Ahoj!

No właśnie, dziś znowu ślubnie i znowu dla Brata mego, to znaczy kartka od Gochy dla Brata mego :)
Bo trzeba Wam wiedzieć iż Gosława również zaproszona została, a co! I miny Jej, w momencie gdy dostała zaproszenie, to nigdy nie zapomnę! :D:D:D

No i Gocha jak to Ona: "Karol jakąś ładną mi tą kartkę zrób!"
Ja: "Czyli jaką?"
Gocha: "No nie wiem, wymyśl coś, ale żeby była ładna."
Ja: "Ale w jakich kolorach?"
Gocha: "Jakichkolwiek zrobisz, ale ładna ma być!"
Ja (taki mały szantaż...): "Musisz mi powiedzieć w jakich kolorach chcesz tą kartkę, bo inaczej Ci nie ukleję żadnej!"
Gocha (bez chwili zastanowienia i w sekundzie jednej): "Czarno-czerwoną mi zrób!"

O masz! To se wymyśliła kolory z kosmosu!...
No ale... że papiery odpowiednie posiadałam, resztki, bo resztki, ale posiadałam, to i zabrałam się do pracy nad czarno-czerwoną kartką ślubną.
Zestawienie rzekłabym dziwne i całkowicie nie na tą okoliczność, ale nasz klient - nasz pan! ;)

Użyłam błyszczących papierów z kolekcji Crafty Moly - Ocean Uczuć, która to już chyba nie jest dostępna w sprzedaży, ale mogę się mylić...
Do tego motylki z UHK Gallery - moje ulubione, a baaardzo daaawno nie używane - widzisz Gocho, takie motylkowe uzależnieie to żadne uzależnienie! :P
Na koniec koronka z Dziadziowych darów losu, cekinki, kilka kropli brokatu i perlenpenu, i tyle - kropka.
Jakoś tak szybko poszła mi ta kartka, miałam wrażenie, że wręcz aż za szybko, i w związku z tym przygotowałam do niej pudełko.
Papierów z Crafty Moly by nie starczyło, ale z pomocą przyszedł zakochany wujek Holmes :)
Tworzenie kartki z pudełkiem trwało wystarczająco długo, więc na tym poprzestałam! :)

Kartka powstała według wskazówek dyktanda kartkowego Justt. Pierwszy raz pracowałam w ten sposób i muszę przyznać, że spodobało mi się :)

Moją 'czarnulkę' :) zgłaszam w #46 wyzwaniu 123scrapuj Ty oraz informuję, iż od przedwczoraj, Brat mój jest członkiem Klubu Szanownych Panów Mężów! ;)

Pozdrawiam wszystkich i udanego tygodnia życzę.
K.







 

PS. Brat mój już ożeniony!!

4 komentarze:

  1. Gratulacje dla brata!
    A kartka rzeczywiście nietypowa jak na ślub, ale wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze ze taka, bo cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowałaś mnie do ruszenia papierów, które wciąż leżą. Bardzo fajna kartka, a uwagę przykuwają motyle!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...