niedziela, 12 października 2014

And the Oscar goes to...

...taaa, jasne! Może kiedyś, ale jeszcze nie teraz ;)

Dziś o Mojej Pierwszej Nominacji - Liebster Award, którą to nominację otrzymałam od utalentowanej Gosi.
Gosiu bardzo Ci dziękuję :) to baaardzo miłe uczucie, kiedy ktoś nas zauważa i wyróżnia, dziękuję!

 

Pytania, które zadała Gosia oraz moje odpowiedzi:

1. Jak określiłabyś siebie jednym słowem?
- Radość!!!

2.  Twoje życiowe motto?
- "Żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro. Nie przestawaj marzyć tak jakbyś miał żyć wiecznie"

3. Jaki jest Twój ulubiony film?
- Mam ich kilka, takich do których chętnie wracam, pomimo tego iż znam je na pamięć :) m.in. Zabójcza broń (wszystkie części), Szczęśliwy dzień, Jedz Módl Się Kochaj, Księga Ocalenia...
Bardzo lubię filmy z Mel'em Gibsonem i Michelle Pfeiffer.

4. Który kolor bardziej do Ciebie pasuje: czarny czy biały?
- Bardzo lubię biel, ale czarny jest wyjątkowy, niezastąpiony i uniwersalny, więc chyba bardziej czarny :)

5. Jaki jest tytuł Twojej ulubionej piosenki?
- "Kołysanka dla nieznajomej" Perfect

6. Podaj miejsce do którego najbardziej chciałabyś pojechać i dlaczego?
- Finlandia. Odkąd pamiętam marzyłam o tym kraju. Pociąga mnie zieloność i rześkość klimatu.

7. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
- Jest ich kilka... Ale większość wiąże się z pobytami u Dziadków na wsi. Uwielbiam takie klimaty i przyjemnie wspominam każdą chwilę z dzieciństwa spędzoną właśnie tam.

8. Jesteś optymistką czy pesymistką?
- Optymistką :):):)

9. Jakie jest Twoje największe osiągnięcie?
- Myślę, że jest ono jeszcze przede mną!

10. Dokończ zdanie: Nie wyobrażam sobie życia bez...
...wody :)

11. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
- Namowy znajomych oraz chęć poznania osób, które - tak jak ja, są zafascynowane rękodziełem.

Koniec:)

Moi nominowani to:
Tajanna - The other side of me
Emilka - Bajki Emilki
Izabelkę - BasjaBelki
Ewę - Ev Saint Deco 
Arletę - Wycinanki-wyklejanki
Justynę - W sieci nitek i niteczek
Oleskę - OleskiM kraftowanie
Dagmar - Handmade by Dagmara
Magdę - Moich rączek dzieło
Magdę - Kartki Meg
Weris - Weris i nożyczki

 A tu pytania do Was:
1. Jak jest Twoja ulubiona książka?
2. Jaki film obejrzałabyś chętnie po raz drugi, trzeci, czwarty...?
3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
4. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
5. Który kolor najbardziej oddaje Twój charakter?
6. Mały, drewniany domek w ogródkiem na wsi czy mieszkanie w apartamentowcu w centrum miasta, i dlaczego?
7. Kot czy pies, i dlaczego?
8. Kawa z mlekiem czy herbata z cytryną?
9. Cecha, którą u ludzi cenisz najbardziej?
10. Skąd czerpiesz pomysły do tworzenia i czyje prace są dla Ciebie największą inspiracją?
11. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia blogów dziewczyn, które wybrałam, a Was dziewczyny do udzielenia odpowiedzi na pytania ode mnie ;) ale oczywiście, jeśli ktoś nie ma ochoty, to nie ma takiego obowiązku i przymusu.
Jeżeli jednak zdecydujecie się na udział w zabawie, to dajcie znać w komentarzu poniżej, a na swoim blogu opublikujcie odpowiedzi na zadane pytania oraz nominujcie 11 wybranych przez Was osób/blogów i zadajcie im swoje pytania.

Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim przyjemnego, niedzielnego popołudnia!
Karolka :)

1 komentarz:

  1. Właśnie z zapałem czytam na Twój temat, a tu bach - nominacja:). Ale zacznę od tego, że to naprawdę fajna sprawa poczytać coś o Tobie. Kiedy w sobotę byłam w Bielsku na warsztatch i zobaczyłam taką babkę podobną do Ciebie, to aż otworzyłam buzię uradowana, żeby Cię powitać. Ale to nie byłaś Ty:( A może będziesz w Krakowie? A w ogóle to przyznaj się gdzie Ty mieszkasz? - kontakt mejlowy znajdziesz na mojej stronie. Zaproszenie przyjmuję, ale jeżeli mogę odpowiedzieć na pytanie w przyszłym tygodniu, to bardzo mi to ułatwi sprawę. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...