poniedziałek, 24 listopada 2014

Hu Hu Ha! Nasza zima...

...słodka i pastelowa :)
O ile nic się nie zmieni i nie zaskoczą nas (i drogowców) listopadowe śniegi, to do zimy jeszcze chwilkę, ale oby przyszła taka ze śniegiem i mrozem, niekoniecznie trzaskającym, ale takim szczypiącym w nosy i uszy, choć troszkę... ;)

Kartka dzisiejsza jest delikatna i pastelowa, zarówno w kolorystyce, jak i w dodatkach, których nie ma zbyt wiele. Jest płatek śniegu z Retro Craft Shop'u, kawałek sznurka i białej wstążki zawiązanej w kokardę. Tło wypełniają nieregularnie ponaklejane paski z papierów Winter Time ze Studio75, oraz - co nieczęsto stosuję - chlapnięcia białym splash'em i białym zmieszanym z odrobiną czerwonej farby akrylowej, co dało odcień pastelowego różu.
Fajny, mroźny napis znalazłam u Mosi :)









 





Kartkę wykonałam według wytycznych dyktanda kartkowego Anniko na blogu Diabelskiego Młyna i zgłaszam ją (kartkę znaczy) w słodko-pastelowym wyzwaniu Altair Art oraz pasiastym wyzwaniu Creative Card Crew.

Udanego tygodnia życzę wszystkim! Ja kontynuuję mój urlop :D:D:D
Karolka

7 komentarzy:

  1. Kartka cudeńko :)) Kontynuuj, a my się cieszymy, że już niedługo wracasz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cudna a gwiazdka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, też się przymierzałam do tego wyzwania, ale zabrakło czasu:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze chciałam Ci powiedzieć, że masz nie podlinkowane te banery...

    OdpowiedzUsuń
  5. This is great, thanks so much for joining us at CCC xx Jan

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pastele !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt i cieplutko pozdrawiam !
    Bea - DT AltairArt

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...