sobota, 15 listopada 2014

Zalatana, zabiegana i do tego jakaś taka słaba...

...jestem ja znaczy!
Bo i w domu parę rzeczy ogarnąć muszę, i na Spotkanie Scrapowe wdepnąć i jeszcze do pracy pojechać, wprawdzie tak na chwilę tylko, ale już czuję w mych słabych kościach, że tej soboty to mi chyba braknie... ale nic to - dam radę!! :D

W związku z tym, dziś szybko i treściwie.
Konkrety.
Kartka imieninowo-urodzinowa.
Papiery ScrapBerry's, a konkretnie: Retro, Forgotten Dreams i Colorful Dreams. Do tego stemeplki - klatki dla ptaków z Crafty Secrets, a poza tym koronka, półperełki, różyczki i 'dziurkaczowe' motylki... Napis - ja :)







Aktualne wyzwanie DT: 


NEW RELEASES... 

Kartkę zgłaszam w:
- warstwowo-stemplowym wyzwaniu Scrap'n'Me
- warstwowym wyzwaniu Kartkowego ABC
- warstwowym wyzwaniu Sweet Stamps Blog

Dziękuję za uwagę i leeecę daaalej!!...
zagoniona Karola :)

7 komentarzy:

  1. Karteczka cudna, ja tez jakaś słaba nie wiedzieć czemu, wolne mi się kończy buuuuuuuuuuuuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty card, thanks for joining in for the SweetStamps challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna warstwowa kartka, Dziękuje za udział w wyzwaniu ScrapandMe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna jest ta kartka...na miejscu mamy żądała bym dwóch osobnych kartek! Lepiej mieć dwa piękne dzieła niż jedno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolałabym dwie ;) ale jakoś tak się ostatnio składa, że mam zlecenia typu "dwa w jednym" :))

      Usuń
  5. Bardzo klimatyczna. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...