czwartek, 26 marca 2015

Wielkanocna zieloność, czyli nieogarniętości ciąg dalszy... | DT Bee Scrap

Dziś na blogu Bee Scrap moja kolejna inspiracja. Tym razem Wielkanocna, bo przecież święta już tuż tuż!!... a ja z kartkami i ozdobami świątecznymi to jeszcze 'w lesie' jestem...
Ale nic to - jak tylko spojrzę na tą soczystą zieleń, to od razu mi lepiej i palpitacje serca spowodowane wszechobecną obsuwą w postępie pracy oraz nieogarniętością, mijają mi... :)

Kartkę przygotowałam z Góralskiej Melodii 03 i 04. Papiery obszyła Mamka :) a ja dorzuciłam potarganie. Na to wszystko powędrowały media - farby akrylowe i inka gold w kolorze miętowym, którą również potraktowałam wielkanocną tekturkę. Do tego, pasująca do wzoru na papierze, kompozycja z kwiatków, kawałek sznurka oraz tekturka-napis. Kwiaty i napis potraktowałam farbami akrylowymi.









  


  

Kartkę zgłaszam w:
- wiosennym wyzwaniu #34 w Scrapek.pl (kwiaty + tekturka + sznurek + kurki, gąski, kaczki)

Zapraszam serdecznie do odwiedzenia bloga Bee Scrap oraz wstąpienia do sklepu, gdzie znajdziecie nie tylko papiery... :)

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam i wracam do ogarniania... ;)
K.

10 komentarzy:

  1. Wow :)) Cudne te kolorki :) Kartka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna karteczka, a papiery to prawda są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co Karolina....ładnie wycinasz, nawet bardzooooo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne przeszyte i obtargane prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo, piekna kolorystyka i kompozycja, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ energetyczne kolory, boska karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca :) Dziękuję za udział w wielkanocnym wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...