czwartek, 19 marca 2015

Mój pierwszy, czyli pojemniczek znaczy organizerek, a konkretnie różdżkownik | DT Bee Scrap

No i stało się!
Blog Bee Scrap ruszył, a wraz z nim nasze inspiracje.
Dziś mój dzień inspiracji, a zatem do rzeczy i do sedna przechodząc...

Jak mało kiedy, przygotowałam "niekartkę" :)
Oto pojemniczek/organizerek czyli różdżkownik na kredki/flamastry/ołówki na biurko Małej Księżniczki.
Za pomysłowość i wymyślenie nazwy dla organizerka dziękuję Agnieszce :)

Różdżkownik przygotowałam z tubki po chipsach (lubię pochrupać :D ). Tubkę obcięłam ukośnie i okleiłam Krainą Czarów 03. Z tej właśnie kolekcji pochodzi również postać księżniczki i senstencja. Aby zamaskować miejsce odcięcia tubki, okleiłam je gazą i potraktowałam farbami akrylowymi, podobnie jak podklejone denko i wnętrze tubki. Do ozdoby użyłam tasiemek, dżetów i koralików.










Zapraszam serdecznie do odwiedzenia sklepu Bee Scrap oraz bloga Bee Scrap, na którym znajdziecie wiele ciekawych prac i oryginalnych inspiracji, przygotowanych przez pomysłowe Pszczółki! :D

Dzięki za uwagę :)
Karola

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...