czwartek, 28 maja 2015

Tak jak przeczuwałam, czyli znowu shaker card

A nie mówiłam, że tak będzie! :P No nie mogło być inaczej - się mi się spodobało :) i znów shaker card będzie! Dwa wcześniejsze można znaleźć tu i tu.

Dzisiejszą kartką inspiruję na blogu Bee Scrap, do odwiedzenia którego serdecznie zapraszam! :)
Do sklepu również zapraszam, bo mamy nie tylko nową, smakowitą i soczyście owockową kolekcję :) ale także specjalny rabat dla uczestników Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingu w Warszawie, a więc warto! :)

Kartkę przygotowałam z pszczółkowego Craftowego Marzenia. Tym razem papierów nie targałam jak to mam w zwyczaju, a jedynie część potraktowałam dziurkaczem brzegowym i poszczególne warstwy podkleiłam na piankach dystansowych. Do tego niewiele ozdób, bo przecież najważniejsze jest okienko :) użyłam kliku drobnych kwiatków, papierowej serwetki, tasiemek, które przewiązałam w spore kokardy oraz zawieszki - wieży Eiffla. Grafikę w okienku pomalowałam farbami akwarelowymi, a do środka wsypałam mikrokulki. Napis - ja.








Kartkę posyłam do Scrap Map - CardMapka #66, do PR SzOK na wyzwanie "Wiosna w Paryżu", oraz do Diabelskiego Młyna na wyzwanie z Retro Craft Shop "5 elementów" - u mnie: koło, metal, wstążka, niebieski, słowa.









Dziękuję za uwagę i zmykam do pracy...
K.

4 komentarze:

  1. Fajna kartka, super pomysł z mikrokulkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca :) Dziękuje za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...