niedziela, 17 maja 2015

Z kwiatka na kwiatek, czyli pszczółkowy Blog Hop

Jakże ja się cieszę!!! :D
Luuubię takie zabawy!!! :)
Właśnie ruszył Blog Hop w Bee Scrap. Szczegóły zabawy i zasady uczestnictwa znajdzie tutaj...




...a poniżej moja inspiracja dla Was!
Urodzinowy shaker card dla Gochy, czyli Gosi :)
Użyłam oczywiście pszczółkowej Krainy Czarów z gwiazdkami oraz beżu Craftowego Marzenia. Do tego złoto, czyli zapomniane pudełeczko po czekoladkach :) oraz róże, zawieszka z sukieneczką i cekiny. Szczególny element mojej kartki to SZNUREK
Napisy własnoręcznie wykaligrafował mój Darek - dziękuję! :)










Zapraszam serdecznie do zabawy i odsyłam do Agnieszki - Malowanego Imbryczka, gdzie znajdziecie kolejny szczególny element.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. jak się uda znaleźć chwilę to na pewno poskaczę z Bee Scrap, a na razie powiem tylko, że robiłam dziś właśnie shaker card i fajnie, że zobaczyłam taką u Ciebie bo dawno jakoś u nikogo na taką nie trafiłam :) a koleżanka na pewno się ucieszy z kartki! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie zinterpretowana mapka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj się dzieje, się dzieje! Shaker box taki cudny! Uwielbiam te troszkę inne formy tradycyjnych kartek, ale wciąż tak jakoś jak przychodzi co do czego to się tworzą tradycyjne, bo przecież jeszcze ich całego potencjału nie wykorzystałam! I pewnie nigdy nie wykorzystam! Przecież tyle jest możliwości! Pozdrawiam cieplutko i lecę na kolejny, ostatni już kwiatek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo energetyczny shaker box a kaligrafia jest rewelacyjna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. shaker pełen gwiazd? super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto uwielbia tekturki, ten ma ostre pazurki,
    Nie zwariuje, kto mediuje,
    A stempelki i guziki - talent wielki, chociaż dziki,
    Sznurek do wszystkiego - dzieło na całego.

    Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sznurek zawsze dobrze wygląda :) Piękna praca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna karteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ... też lubię te papierki ;) dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy i za interpretację mojej mapki - Ki :

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :) i zapraszamy na nastepne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...