sobota, 19 września 2015

Pierwszy z pierwszych, czyli czy wyszło?

Czy nie wyszło?... sama nie wiem jak to jest z tym podobraziem, znaczy blejtramem-podziękowaniem autorstwa mego...

Kusiło mnie od długiego czasu. Namawiała do mediowania i mobilizowała Magda (madebynolanna.blogspot.com) - za co ogromnie dziękuję!! :) W końcu usiadłam i coś stworzyłam, a właściwie to trzy cosie stworzyłam, ale dziś pokazuję ten pierwszy z pierwszych.

Podobrazie 18x24cm. Do tego maska, gesso, pasta strukturalna, farby akrylowe, mgiełki, gaza, mikrokulki, inka gold, kwiaty, ćwieki, półperelki, kryształki, sznurek i spooooooro czasu!

No i jak uważacie... wyszło coś z tego??







Wyzwania:


 


Udanego weekendu :)
Pozdrawiam!
K.

6 komentarzy:

  1. wyszło super!jak dal mnie rewelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu I KROPKA
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że wyszło! :)
    Pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely work, thank you very much for joining us in I kropka challenge, Katka DT I kropka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...