piątek, 4 grudnia 2015

Ja już tak!

Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję że mamy grudzień. I nawet nie chodzi mi o temperaturę i pogodę... Mam na myśli takie dziwne "coś", które da się wyczuć... A po aktualnym weekendzie to już będzie grudzień pełną gębą, a szczególnie da się odczuć w nogach chyba - jak to w handu bywa w okresie mikołajkowym, ehh...

Ale przejdźmy do przyjemniejszych tematów, scrapowych i wyzwaniowych :)
Bee Scrap przyzwyczaiło, ze wyzwania organizuje w drugiej połowie miesiąca, a tu taka grudniowa niespodziewanka mikołajowa! :)
Do udziału w wyzwaniu z paletą kolorów serdecznie Was zapraszam, a poniżej paleta i moja inspiracja w tym temacie.



Kartka świąteczna, mocno gwiazdkowa. Użyłam papierów z kolekcji Craftowe Marzenie - może mało świąteczny papier, ale jednak coś wyszło :) Gwiazdki również pochodzą z tej kolekcji, a tekturkowe są z Wycinanki. Do tego brokatowy karton w złotym kolorze, zgraja cekinków i chlapanie-ciapanie białą farbą. No i o przeszyciach czerwonych i błękitnych nie wspomniałam jeszcze, a są przecież. Digi-napis od Agnieszki.








Wyzwania:
Artimeno - praca świąteczna
Pracownia Rękodzieła SZOK - coraz bliżej święta







Tak więc do pracy, bo nagrody czekają! :) a oprócz tego nie zapomnijcie o stałej darmowej wysyłce od Bee Scrap oraz o mikołajowym podwojeniu Bee papierów - polecam i zapraszam! :D


 


Dzięki za uwagę :) i pozdrawiam!
K.

5 komentarzy:

  1. Świetna praca. Przeszycia i śnieżek - który uwielbiam - robi swoje. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :) Pozdrawiam serdecznie. Aga / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo świąteczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak takie rozwiązania mało klasyczne to ja lubię bardzoooooooooooooo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...