wtorek, 8 grudnia 2015

Totalnie nieświąteczne, ale można

Pamiętacie czarno-białą kartkę świąteczną? Wspominałam wtedy o żółto-fioletowej, która powstała jako pierwsza, ale potem przyszło natchnienie itd... no i kartkę ową rzeczoną żółto-fioletową prezentuję dziś dopiero.

Użyłam papierów Rapakivi, które totalnie nieświąteczne są! Kartka jest prościutka i niekombinowana, bo poza papierami dodałam do niej tylko wykrojnikowe śnieżynki, parę razy psiknęłam mgiełkami i ciapnęłam farbą oraz rozrzuciłam kilka cekinków i akrylowych bąbelków. Napis ponownie od Agnieszki.








Wyzwanie:
Pracownia Rękodzieła SZOK - coraz bliżej święta





Jakże różnorodnie się tu u mnie porobiło przez te nieświąteczne papiery... :)
Pozdrawiam!
K.

PS. A Wy byliście grzeczni w tym roku???... :D

4 komentarze:

  1. Piękne kolory. Kartka wygląda super :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie niestandardowa kolorystyka, ale klimat świąt fantastycznie uchwyciłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...