niedziela, 31 stycznia 2016

Szarości - miłości i dedykacja

Ci co mnie znają to wiedzą, że ja zielona jestem. Znaczy zafiksowana na zielony. Zaraz po zielonym jest kolor szary :) uwielbiam!

No i dziś w temacie uwielbiania, bo po pierwsze - ślubnie, a po drugie właśnie w uwielbianej przeze mnie szarości. Kartkę znajdziecie także na blogu Manuny, gdzie dziś goszczę.




Papiery to studio75 z dodatkiem Bee Scrap. Kompozycję z kwiatków zbudowałam na potuszowanym  borderze Manuny, do tego kokardy, kaboszony oraz krysztalki. Po przeciwnej stronie umieściłam obejmującą się parę, którą również potuszowałam, oraz napis.








Wyzwania:

Towarzystwo Dobrej Zabawy - lift kartki Margot



Tworzę w jednym kolorze - szary




A kartka dzisiejsza jest z dedykacją: Guciu - kaboszon :):):)
Pozdrawiam!
K.

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...