poniedziałek, 1 lutego 2016

Uprzedzałam i nie blokuję

Kto śledzi moje wpisy, ten wie i nie będzie zdziwniony czy zaskoczony dzisiejszą pracą, ponownie walentynkową. 
Ostatnio - o TU - uprzedzałam, że w tym roku będzie inaczej niż w latach poprzednich, które wiały walentynkową posuchą, i rok 2016 będzie walentynkowy bardzo. Wprawdzie w kwestii mojego świętowania tudzież choćby w niewielkim stopniu obchodzenia tego święta, nic się nie zmieniło, ale weny blokować nie wolno. Więc nie blokuję! :)

Kartkę przygotowałam ze starych (i odrobiny nowych) UHKowych papierów. Na to past strukturalna i inka gold, które nałożyłam przez maskę. Do tego tekturki z Eko-Deco (ta i ta), sznurek i chlapania zielonym splash'em i turkusową mgiełką. Na koniec błyszczące kryształki oraz piórka, czyli naklejki kupione w Biedronce, naklejone na karton i wycięte.

Kartką dzisiejszą zapraszam na najnowsze wyzwanie ze świetnym moodboard'em na blogu Scrap'n'Skill.







8 komentarzy:

  1. fantastyczna, swietnie dopracowane szczegóły

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja praca to ogromnie pozytywna, ciekawa, ciut zwariowana kartka! To na pewno nie jest sztampowa, przesłodzona walentynka. Więcej takich poproszę!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie podeszłaś do tematu. Lubię takie niebanalne, zupełnie inne projekty tym bardziej dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalnie! Niebanalnie! Kapitalnie!
    Dziękuję za udział w miłosnym wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalna ta karteczka...cieszę się, że się odblokowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca, dziękuję za wspólną zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, oryginalna kartka! Cieszę się, że przyłączyłaś się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemonade ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...