wtorek, 27 stycznia 2015

Ulubiony!

Czy każdy ma jakis swój ulubiony kolor? Taki w otoczeniu którego czuje się najlepiej. Kolor, w którego odcieniach chciałby mieć wszystkie sprzęty w domu, całą garderobę i dodatki, no i auto najlepiej też! :)
Tak wiem, przesadzam, bo przecież wszystko może się znudzić, przytłoczyć i "przejeść"... Ale ja po prostu UWIELBIAM kolor zielony! :D Wiedzą o tym moi najbliżsi, znajomi, przyjaciele, no chyba wszyscy - albo większość, którzy mnie znają mają tego mniejszą lub większą świadomość.

I dziś o kartce, którą uwielbiam!!! A dlaczego?... wystarczy spojrzeć na zdjęcia :D:D:D
Soczysta, trawiasta zieleń :) do schrupania w całości albo po kawałku...
Papiery to oczywiście genialne Madmoiselle UHK Gallery.
Nie byłabym sobą gdybym ich ociupinkę nie potargała, więc potargałam tu i ówdzie... ;) Do tego kompozycja z kwiatków zielonych i kremowych, trochę białego sznurka i motyl. Przypomniałam sobie również o etykietkach, które kiedyś dorwałam w Empiku, i jedna z nich po potuszowaniu brzegów na zielono pięknie wkomponowała się w całość. Na koniec ozdoba ze Scrapberry's i mój napis oraz chlapnięcia białym splash'em i kilka kropli płynnych perełek.

Kartka dla Babci Krysi (a mojej Cioci) od Jodie i Thomasa - dzieciaków mojej kuzynki Kasi :)








Kartka Oliwiaen - oryginał do zliftowania


 

Kartkę zgłaszam w zabawie liftowej na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy w wyzwaniu z różami Kafe Scrapo Mama oraz w wyzwaniu B jak Biały Kartkowego ABC.

Dziękuję za uwagę i lecę kleić kartkę :) tym razem "dzieciową" :D
Pozdrawiam!
K.

10 komentarzy:

  1. Kolory takowe ja też lubię :) Karteczka jest cudowna wprost :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna! i bukiet pięknie skomponowany:) dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Ci wyszła ta kartka:) ps. czy Twój samochód też jest zielony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) autko moje maluśkie... tak, jest w kolorze ciemnej zieleni :)) ale kolor to akurat chyba czysty przypadek! ;)

      Usuń
  4. Pięknie! Uroczy ten motyl i border. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś tak wielbiłam niebieski, ale potem mi przeszło i od tamtej pory nie mam ulubionego koloru - lubię różne kolory w różnych okolicznościach. Bo np. w brązowych ubraniach wyglądam fatalnie, ale już brąz na ścianie bardzo lubię. A co do Twojej kartki - to wyszła Ci rewelacyjnie - świetny kwietnik i idealna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka w pięknych kolorach. Dziękuję za wspólną zabawę z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie zinterpretowałaś kartkę Oliwiaen. Bardzo podoba mi się motyl wpleciony w bukiet kwiatów. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...