czwartek, 1 września 2016

Zakładka pana G.

Na blogu Eko-Deco wystartowało wyzwanie na czasie, a mianowicie tematyka powrotu do szkoły. Przygotowałam zakładkę, która wcale i w ogóle nie powędrowała do ucznia...
Wieść gminna niesie, że pan G. edukację zakończył kilka wiosen wstecz, a ostatnio hucznie świętował swoje kolejne prawie okrągłe urodziny :) z tejże właśnie okazji, żona pana G. - Gucia sama w sobie - zapotrzebowanie na zakładkę ową rzeczoną zgłosiła. 
Zakładka jest prosta i lekko zmediowana. W kolorach ważnych niezmiernie dla duetu G&G. A dlaczegóż to?... Hmm, odsyłam Was na stronę Wolne Studio i zapytowywuję - czy udało mi się kolorystykę odzwierciedlić, skopiować, oddać? :)
A wracając do WS - jeśli reklamy potrzebujecie, to śmiało możecie pisać, dzwonić i kontaktować się wszelkimi dostępnymi kanałami. Fanpage na FB oczywiście też jest - klik, lajkujcie, udostępniajcie, polecajcie. Ja Wam mówię - warto!

Na koniec dodam tylko, że scenografię do zdjęć zakładki stworzyłam z książek moich najukochańszych, które również gorąco polecam. Stefan Darda wymiata! :)







5 komentarzy:

  1. Piękna zakładka:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu PrzydasiPasjonaty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna! Super, że bawisz się z nami na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Dziękujemy za wspólną zabaw z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...