niedziela, 22 lutego 2015

Francuski turkus z wyjątkowym kremem

Turkus to oczywiście ostatnia nowość UHK Gallery - Paris Paris. Papiery są piękne, a samo połączenie kolorystyczne turkus-czekolada, podoba się chyba wszystkim, łącznie z moimi dziewczynami, które nie kartkują :)
Ja turkusowy Paris zestawiłam z foliowaną stroną Fleur de Lis i do tej dwójki dorzuciłam odrobinę kremowych Wyjątkowych Chwil. Grafika pochodzi z kupionego daaawno temu arkusza z bobasami na znaczkach pocztowych, a mianowicie Little Darlings Collection. Do tego trochę koronki, potarganych tasiemek i białego sznurka, do którego dowiązałam metalowe baloniki :) Napis jest gotowy i również pochodzi z paska Wyjątkowych Chwil.







   


 

Kartkę zgłaszam w zabawie z gościem lutego - lift pracy Mimowolne Zauroczenia - w Pracowni Rękodzieła SzOK, #32 wyzwaniu "Dziecko" na blogu Artimeno oraz wyzwaniu Craftowego Ogródka "Moodboard + metalowy element".

Dzięki za uwagę! Pozdrawiam! Ahoj! :)
K.

8 komentarzy:

  1. Jak mi się podoba ten francuski turkus oj ... :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, warstwowa karteczka, śliczna grafika i te kolory... idealna jak "z pudełeczka". :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny lift! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kolorystyka:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu
    Dido/ DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny lift, dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, a te kolory... cudne! Do tego słodka i delikatna grafika :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...