poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Totalnie bez pomysłu...

...powstała ta dzisiejsza kartka. Na urodziny. Dla faceta. Lubi On muzykę i grafiką zajmuje się. Tak jakoś na przysłowiowy 'żywioł' poszłam podczas jej sklejania i sama tak do końca nie wiem jak mi poszło... Sami oceńcie.

Użyłam - częstych ostatnio u mnie UHaKowych papierów. Tym razem padło na czekoladowy Paris Paris. Do tego gesso nałożone przez maskę i fajna tekturka ze Scrapińca. Poszczególne okienka tekturki podkleiłam kraciastym Koktajlem Bananowym, wspomnianym Paris Paris, a w największym umieściłam tekst z Loft'u. Drzewko też jest UHaKowe :) Do tego ćwiek, złote półperelki i nutka na sznurku. Rogi okienek zapełniłam też białymi mikrokulkami i zielonymi koralikami. Jako, że kartka jest od Żony dla Męża, to znalazło się tez miejsce na małe serduszko :) A sensu napisu Zdrowa! Zdrowia!! Zdrowia!!! nie znam nawet ja... :P










Dajcie znać jak Wam się widzi ta "bezpomysłowa" kartka...:P
Pozdrawiam!
K.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...