poniedziałek, 28 listopada 2016

Ona tradycyjna, on ptaszek

Dzień dobry w poniedziałek :) się nie mogłam doczekać tego dzisiejszego posta! A dlaczego... no spójrzcie tylko jak tu u mnie pięknie! Nie to żebym sobie cukrowała, o co to to nie :) bardziej się chwalę i raduję tym co stworzyło Wolne Studio. Niewiele trzeba było, ale trzeba umieć i mieć pomysł, a taki był i został zrealizowany w 100%. Nowy nagłówek, moje logo piękne z ptaszkiem zielonym, którego uwielbiam od pierwszego wejrzenia, inna czcionka i tło i... jest super na moim blogu :) luuubie tu być!!

A teraz o kartce. Świąteczna, że jest to każdy widzi, w kolorach mocno tradycyjnych, z gwiazdami betlejemskimi i z jelonkiem takim dumnym. Patrzy się w górę, prawie pewne, że podobnie jak ja - wzroku od mojego zielonego ptaszka oderwać nie może :):):) Papiery to GP.







Wyzwanie:
Studio SZOK - Ho! Ho! Ho!




Udanego tygodnia i dzięki za uwagę :)
K

4 komentarze:

  1. No pięknie! Wieczna wiosna - bardzo optymistyczna i rozganiająca wszelakie smuteczki!
    A kartka baardzo tradycyjna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna optymistyczna karteczka bożonarodzeniowa :) Bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga.Ptaszek super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczna i klimatyczna ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle urocza... Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...