środa, 8 lutego 2017

Pierwszy Lucjan od dawna, czyli kartka z okazji chrztu

Miałam przyjemność i zaszczyt przygotować pamiątkową kartkę w pudełku z okazji chrztu świętego niejakiego Lucjana (choć to moja niepierwsza już praca dla Niego - KLIK). Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że Lucjan ten, jest pierwszym chłopcem, któremu nadano takie imię, w ciągu ostatnich sześciu lat w jednym z wielkich miast stołecznych. Fajnie nie?! :D Taka jestem dumna i zadowolona z faktu, że mogłam przyczynić się do upamiętnienia tego ważnego wydarzenia :)

Kartka w pudełku z Eco-Scrapbooking, ozdobiona papierami GP, tekturkami Eko-Deco, kwiatami oraz grafiką z aniołkiem. Do tego wstążka i złote perełki w płynie oraz mój ulubiony 'dzieciowy' digi-napis od Mosi.











Wyzwanie:
Sklepik Gosi - kwiatowe szaleństwo




Dzięki za uwagę! :)

8 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet! Elegancki i delikatny! Będzie wspaniałą pamiątką! A Lucjan to rzeczywiście rzadko nadawane teraz imię, choć znam pewnego 7-latka o tym imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet, uwielbiam takie czyste prace! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Potworkowa (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z piękniejszych, wspaniała i prosta kompozycja. A tak na marginesie... mam słabość do imienia Lucjan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i wymowna praca. Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo elegancka pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jeszcze raz lubie taka delikatność. Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Sklepiku Gosi :) DT Kasiekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale elegancki zestaw! Piękny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...