piątek, 3 listopada 2017

Cynamon w akcji, czyli pierwsze w tym roku kartki świąteczne

Listopadowe inspiracje na blogu zaczynam aromatycznie i - w końcu - świątecznie :) w zeszłym roku z tematami bożonarodzeniowymi wystartowałam znacznie, znacznie wcześniej... ale mam nadzieję, że mimo to - ogarnę wszystko na czas!

Kilka dni temu miałam przyjemność pić prze-py-szą herbatkę korzenną z pomarańczą i przeróżnymi dodatkami, miedzy innymi cynamonem właśnie. No i tak mnie smaki natchnęły, że kartki cynamonowe skleić musiałam po prostu :)
Karteczki dwie, bardzo proste, ale za to pachnące :) specjalnie na wyzwanie listopadowe na blogu Paper Passion - zapraszam.






Wyzwanie:

 


 Dzięki za uwagę :)

16 komentarzy:

  1. Wspaniale wyglądają te cynamonowe pałeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się szarlotka zamarzyła. Super praca .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, proste i niesamowicie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pachnące dodatki w kartkach świątecznych, a te wyglądają szczególnie pięknie! Te złote dodatki, och! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, niby minimalistyczne, a jednak zawierają wszystko, co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, delikatnie i pachnąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kartki i faktura na papierze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są bardzo urocze, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamon to ja lubię, na karteczkach też może być :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!!! Uwielbiam takie pachnące kartki świąteczne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...