poniedziałek, 19 lutego 2018

Zakochani od 50 lat, czyli zaproszenia na Złote Gody

Dzien dobry w poniedziałek :)
Ja po weekendzie na Roztoczu. Cisza, zima, świeże powietrze i ogień w piecu - o tak było i już do tego tęsknię... ehh...

Ale wracając do tematu - dziś zamówienie nad którym pracowałam w minionym tygodniu - zaproszenia na 50 rocznicę ślubu.
Wybrałam fioletowe papiery z kolekcji GP, bo są eleganckie oraz fioletowe różyczki, dodałam ciut brokatowego złota, bo to z końcu złote gody, całość przeszyłam, a na koniec dokleiłam maleńckie złote kryształki.

To teraz czekamy do lipca i do imprezy! :D











Dzięki za uwagę :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo gustowne, niesamowicie syzyfowa praca, a jednak dajesz radę :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, prawdziwe złote gody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są... lawendowo, wrzosowo, fioletowe... i ta pięćdziesiątka... ech, brakuje mi tylko 21 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zaproszenie :) takie z gracją

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly:)Pozdrawiam. Ines DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zaproszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i eleganckie zaproszenia :) Dziękuję za wspólną zabawę z Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...