wtorek, 6 marca 2018

Komunijne zaproszenia najpiękniejsze na świecie

Zastanawiałam się co napisać przy okazji publikacji dzisiejszych zaproszeń... i pomyślałam, że po prostu zacytuję małą klientkę - Maję:
"Mamo, jak spotkasz tą panią co robiła moje zaproszenia, to powiedz jej, że zrobiła najpiękniejsze na świecie zaproszenia, nawet o takich nie marzyłam i nie wiedziałam, że można takie zrobić, są cudne".

Wzruszyły mnie bardzo te słowa... i tak mi jakoś przyjemnie miło :)










 Udanego wtorku :)

3 komentarze:

  1. Śliczne zaproszenia, takie inne niż można kupić w sklepikach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepiękne, nie dziwię się, ze się dziewczynce podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię ciepło w ten chłodny marcowy dzień zaproszenia są przepiękne cudownie dopracowane zerwałaś o każdy szczegół nie dziwię się że mała klientka była zadowolona pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia i mnóstwo kreatywności


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...