środa, 11 listopada 2015

Janioły, czyli o chomikowaniu

Czasami mam tak, że kiedy uda mi się kupić jakiegoś fajnego scrapowego przydasia, to go chomikuję, bo szkoda :) i tak go gdzieś upycham, że o nim zapominam...

Tak było z dzisiejszymi gwiazdorami, znaczy aniołkami z filcu.
Anioły kupiłam, całkiem przypadkiem, dwa lata temu w Biedronce, no i mam je do dziś :) były w zestawie świątecznym z gwiazdkami i konikami na biegunach. Wszystko kremowo-czerwowo-zielone, świąteczne znaczy! :)

Dziś kartka z aniołkami właśnie. 
Prosta i niekombinowana. Kolory filcowych aniołków idealnie zgrywają się z papierami HoHoHolmes, które to papiery użyłam do przygotowania kartki tej.
Oprócz tego trochę koronki i dwie gwiazdki oraz wspomniane aniołki.






Wyzwanie:




Tak sobie myślę, że gdyby nie ta zieleń, to kartka wyszłaby całkiem patriotyczna, czyli jak nic na dzisiejszy dzień akuratna!

Pozdrawiam!
K.

7 komentarzy:

  1. Super karteczka, a aniołki pamiętam, że takie były :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo a ja myślałam,że tylko moje dodatki są zbunkrowane. :). A janioły boskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :) Ja też mam takie aniołki kupione w biedronce i przekładane z miejsca na miejsce bo szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym upychaniem mam podobnie, a kartka prosta, ładna i na temat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta i ładna - rewelacja :)
    Dziękuję za udział w Zielonym wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...