wtorek, 24 listopada 2015

Wszystko przez mapkę!

No musiałam!
Nie wytrzymałam!
Mapka skusiła i kartkę przygotowałam! :)

Papiery to studio75 - Sweet Home, do tego tekturka z essy-floresy i z Rapakivi, badzik z Magicznej Kartki, trochę kwiatków, tasiemki, sznurka, gipiury i kropli akrylowych. No i gesso nałożone przez maskę i posypane brokatem, podobnie zresztą jak tekturki obie - potraktowałam żel medium i na to brokat. Napis wedle życzenia :)









Wyzwania:


 



Dziś krótko tak i zwięźle, bo pomimo późnej godziny to przede mną jeszcze sporo spraw do ogarnięcia...
Spokojnego wieczoru!
K.

7 komentarzy:

  1. Hahahaha! No cudowne! Pięknie zinterpretowałaś mapkę. Dzięki serdeczne za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest po prostu przepiękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod tym hasłem podpisuję się oniema rękami! Baaardzo ładnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...