środa, 18 listopada 2015

Nieczęsto... czyli różowo-słodziakowo

Nie przepadam za różowym kolorem... ale jak tak patrzę na ten pamiętnik, to muszę stwierdzić jedno - jest słodziakowy!! :)

Tak więc na przekór temu co aktualnie panuje na zewnątrz (a co mi zupełnie nie przeszkadza, bo lubię deszcz!), dziś różowiuśki pamiętnik Oliwki.

Zapraszam również na bloga Bee Scrap, gdzie pamiętnik pojawił się już wczoraj.

Wykorzystałam bazę notesową studio75, i stad również są narożniki. Papiery to oczywiście Bee ScrapCraftowe Marzenie i Kraina Czarów. Ramka kółeczkowa jest ze Scrapińca i muszę powiedzieć, że super skomponowała mi się z całością! Do tego trochę typowo dziewczęcych dodatków i szczegółów, kolorowe tasiemki i grafika z Krainy Lodu oraz literkowy napis.
Myślę, że Oliwka będzie zadowolona... :)











Dzięki za uwagę.
Ja zmykam, bo caaały milion spraw mam do ogarnięcia dziś i przed weekendem, na którym sporo będzie się działo... ponoć!?!... :) Szczegóły wkrótce!
Pozdrawiam.
K.

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...