niedziela, 1 listopada 2015

Tag, jesień, śnieg i przewartościowanie...

Witajcie w listopadzie!
To już!
A dopiero był wrzesień, i dopiero miała urlop, i tyle co dreptałam po morzu... ehh...
Zleciało, za chwilę grudzień i śnieg - miejmy nadzieję, że będzie śnieg!
Ale póki co - dziś jesiennie i nastrojowo trochę, z liśćmi i drewienkiem.

Taga znowu skleiłam, ale nie takiego zwykłego, bo po pierwsze jest to tag ze zdjęciem, a po drugie jest to tag-zakładka do książki. Czytam ostatnio :D znowu czytam 'mojego' S. Darda :) no w ogóle to kilka rzeczy się mi się 'przewartościowało', i póki co - dobrze mi z tym :) zobaczymy czy wytrwam 'w nowym', no i jak długo?...

Wracając do taga (znaczy do zakładki), przygotowałam go dla Bee Scrap.
Użyłam papierów z kolekcji Na Ludowo z odrobiną Góralskiej Melodii, a chorągiewki to Śnieżny dzień. Do tego washi tape, cekiny i koraliki na sznurku, a w centralnym punkcie - zdjęcie mojego autorstwa.








Wyzwanie:


 


Dziękuję za uwagę i życzę Wam miłego 1 listopada!
K.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...