piątek, 11 marca 2016

W rządku

Scrapowe dni mam ostatnio w związku z wolnym w pracy. I powiem Wam, że się przydały, bo jak nic dużo roboty kartkowo-wielkanocnej i nie tylko. W rządku ładnie spisałam wszystko co mam do ogarnięcia i ogarniam...

W rządku również przysiadły wielkanocne króliczki i jajeczka na kartce dzisiejszej :) przygotowanej dla The Scrappy Sketches na najnowsze mapkowe wyzwanie - zapraszam!

Dekor wielkanocny potraktowałam gesso, odrobinę przetarłam, a następnie spsikałam mgiełką w kolorze brzoskwiniowego różu. Papiery to UHK Gallery, do tego koronka w odcieniu brudnego różu, kilka kwiatków, trochę pasty strukturalnej przez maskę i chlapnięcia białym splashem, ktory ostatnio odmawia współpracy... :/ Na koniec tekturkowy napis.











Wyzwania:

Lemonade - wiosenna paleta



Blog sklep-ewa.pl - wiosenne bingo (wiosenne kolory, warstwy, kartka)




Pozdrawiam i wracam do scrapowania! :):):)
K.

3 komentarze:

  1. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklep-Ewa.pl
    Pozdrawiam serdecznie,Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...