niedziela, 20 marca 2016

Zrelaksowane gąski

Te gąski z kartki dzisiejszej są takie trochę jak ja przez ostatnie dni trzy... mianowicie - zrelaksowane i wypoczęte, ehhh... dobrze mi powiem Wam - parę dni bez pracy a ze scrapbookingiem i da się żyć! :) Nadrobiłam zaległości kartkowo-scrapowe, zrealizowałam zamówienia, stworzyłam małe, mixed-mediowe coś :) ogarnęłam porządki przedświąteczne, a w piątkowy wieczór zafundowałam sobie domowe spa. Podsumowując jest ok!

A kartka... Papiery to Bee Scrap, tekturki są z Eko-Deco (napis i stadko). Do tego koronka, dwa rodzaje sznurka, kilka kwiatko-dodatków i chlapnięcia splash'em białym. I jeszcze embossingowe próby przeprowadziłam niewielkie...
Ogólnie wyszło sielsko, swojsko i lekko :)

Kartka powstała do ostatniej mapki The Scrappy Sketches - serdecznie zapraszam do udziału w zabawie :)










Wyzwania:
Rapakivi - wyzwanie z gościem #51 - moodboard

Bawimy się wspólnie 

 Kartkowe ABC - E jak eko (u mnie sznurek naturalny)



Craft Style - Wielkanoc po polsku




Spokojnego niedzielnego popołudnia, ja zabieram się za focenie moich ostatnich tworów :)
K.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa, zwłaszcza kolorystycznie kompozycja....

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolorystyka, kompozycja, no i motyw gąski :) Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna kartka jak na Wielkanoc, ale ma swój urok :) Wspaniała jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...