sobota, 16 sierpnia 2014

Okrągła pięćdziesiątka

Ahoj!

Nareszcie udało mi się wygospodarować odrobinę czasu na tego posta. Aż zrobiło mi się lepiej, jak tylko zabrałam się do klikania :) autentycznie - przez ostatnich kilka dni to czas gdzieś mi znikał, nie wiem kiedy, nie wiem jak, i nie wiem gdzie?!... Fakt, przyznaję się, że wczoraj zrobiłam sobie dzień wolnego od wszystkiego - i  dobrze mi z tym niesamowicie :D - no ale co zresztą czasu? Najzwyczajniej w świecie gdzieś się rozpłynął nie informując mnie o tym!

Pozostając w temacie upływającego czasu - dziś o kartce na urodziny, i to urodziny nie byle jakie i byle czyje, bo okrągłe, pięćdziesiąte urodziny pewnej Mamy :)
Kartkę zamówiła koleżanka mojej Guci, od której to koleżanki dostałam kilka wytycznych, a mianowicie ma być delikatnie, kwieciście i fioletowo:)
Trzymając się tych założeń ukleiłam kartkę w kształcie koła. Brzeg ozdobiłam koronką z darów losu od Dziadzia mego. Podstawą jest furtka - papier z kolekcji Latarni Morskiej, do którego dorzuciłam jagodę z Piątku 13ego. Środek kartki zajmuje delikatna dama z pięknej kolekcji ScrapBerry's - Colorful Dreams.
Do tego róże z Inspirello, kwiatki z Crafty Moly i oraz Fabryki Rzeczy Ładnych. Całość przewiązana trzema tasiemkami, które spięłam małym, zgrabnym ćwiekiem z motylkiem. Na koniec w kilku miejscach postawiłam kilka kropek perlen penem.

Nieczęsto ma to miejsce, więc dziś o tym napomknę - podoba mi się ta kartelucha... ;)

Kartkę zgłaszam do:
- zabawy w Pracowni Rękodzieła SZOK - lift kartki Asikaz_j
- wyzwania w ScrapAndMe
- wyzwania w Kartkowym ABC

Życzę miłego oglądania i spokojnego lulania... :):):)
Dobranoc
K.










 

 

13 komentarzy:

  1. Widziałam, dotykałam nawet i w rzeczy samej, piękna to kartka jest!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też widziałam i macałam he he - cudo, a czas mnie ciągle nie informuje gdzie i kiedy znika - oj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez dwóch zdań klientka powinna być zadowolona:) ps. mnie też czas ucieka, a moje dzieła nie zawsze mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klienta jak najbardziej jest zadowolona... Kartka jest wspanialaaaa
    Karola dzieki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszedł Ci lifcik :) Bardzo mi miło że podjęłaś się zliftowania mojej pracy :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście jest delikatna, kwiecista i fioletowa :) piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna i moje kolorki ulubione

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo romantyczna, klimatyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna okazja i piękna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...