środa, 29 lipca 2015

Pierwsza dla Zuzi

Niebawem mała Zuzia będzie obchodziła swoją pierwszą, ważną uroczystość - Chrzest Święty. Uprzedzam więc, że w najbliższym czasie pojawi się u mnie kilka pamiątkowych kartek dla tej małej Damy :)

Dzisiejsza i pierwsza z serii, powstała z bardzo fajnego połączenia, które jakoś tak nieczęsto mi się zdarza popełnić... chodzi mi o papier craftowy - mam, posiadam, ale nie sięgam po niego zbyt często. Dziś jest ten jeden z nielicznych momentów, kiedy można go zobaczyć w mojej pracy.

Oprócz papieru craftowego wykorzystałam - idealny na taką okazję - Wiek Niewinności, który spryskałam distressową mgiełką (mało widoczne na zdjęciach, najlepiej chyba na piątym...). Papiery potargałam, podarłam i podkleiłam na dystansie. Na to powędrowała kompozycja z kwiatów, pręcików i sznurka, a w centralnym miejscu umieściłam metalową ramkę z imieniem dziewczynki. Do tego jeszcze kremowa kokarda z guzikiem, stempelkowe motylki i napis.









Kartkę zgłaszam do:

Wyzwanie siedmioskładnikowe do 31 lipca




BANEREK DO POBRANIA


Dzięki za uwagę :) bądźcie czujni - kolejne kartki dla Zuzi już niebawem...
Przyjemnego wieczoru!
K.

5 komentarzy:

  1. ciekawa komopzycja i kolorystyka, dziękujemy za udział w wyzwaniu studio75

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful!! Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne :)
    gratuluję wytrwałości w działaniu.

    zapraszam do mnie, nowy blog http://beautyinandoutside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...