niedziela, 5 lipca 2015

Wakacyjne plany, skarby, wspomnienia...

Urlop mam zaplanowany na wrzesień. Bez względu na pogodę i okoliczności - czuję, że będzie to wyjątkowy czas... z jednego podstawowego powodu - będę tam pierwszy raz!... :) A gdzie?... tego nie powiem, choć pewnie część z Was już wie, albo domyśla się... Ja nie puszcze pary z ust, żeby nie zapeszać... Wrócę - to opowiem i podzielę się wrażeniami :)

A dziś zapraszam Was na najnowsze wyzwanie Bee Scrap, którego tematem są WAKACJE. 
Moja praca inspiracyjna to pudełeczko na skarby, które (mam nadzieję) przywiozę z moich wakacji. Co to będzie?... nie mam zielonego pojęcia, ale na pewno zmieści się tam cała masa wspomnień...:)

Pudełeczko ozdobiłam błękitnym Craftowym Marzeniem i zielonym Tutti Frutti. Użyłam gesso i farbę strukturalną, którą nałożyłam przez maskę. Do tego mgiełki - turkusowa i cytrynowa. Na to wszystko powędrowała cała armia dodatków: tekturka, koronka, gaza, kwiaty, sznurek, perełki, krople akrylowe, mikrokulki, koraliki (dwa) i muszelki... chyba o niczym nie zapomniałam :) Wyszło takie ładniutkie i zgrabniutkie - w sam raz do przechowywania skarbów i wspomnień...







Pudełeczko posyłam do:


http://snipart-pracownia.blogspot.com/2015/06/blog-hop-urodziny-snip-artu.html

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2015/06/diabelskie-wyzwanie-z-snipart.html 


Dziękuję za uwagę i zapraszam do udziału w #3 wyzwaniu Bee Scrap.
Pozdrawiam!
K.

P.S. A jakie są Wasze tegoroczne palny urlopowe/wakacyjne?...

    5 komentarzy:

    1. Świetne pudełeczko, idealne na wakacyjne skarby :) dziękujemy za udział w zabawie Snip Art. :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Super!Dziękujemy za udział w zabawie Snip Art :)Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    3. Pudełeczko cudne, takie kolorowe :)) wiem, wiem, ale też nie powiem ;))

      OdpowiedzUsuń
    4. Cudne to Twoje pudełeczko :) Piękne letnie kolorki :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Życzę Ci, aby to pudełeczko po urlopie było pełne cudownych wspomnień:)

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...