czwartek, 1 października 2015

Jesienne resztki...

Październik :) luuubię październik! Choć dla wielu jest dziwnym i okropnym miesiącem... bo jesień, bo zimno, i pada przecież... Ale dla mnie jesień to jeden z ulubionych okresów w roku. Lubię jesień nawet jeśli nie jest złota i kolorowa, a wietrzna, szarugowa i słotna!!

Dziś jesienna kartka - inspiracja na ścinkowe bingo na blogu scrap-ścinki - zapraszam do zabawy.
Wykorzystałam resztki zielonego i żółtego Tutti Frutti oraz kawałek beżu Craftowego Marzenia. Do tego kwiatki przeróżne w jesiennych barwach, zabłąkany jesienny motylek, 'love' z papierowej taśmy, trochę skłębionych nitek, no i ramka, którą potraktowałam mgiełkami. Wprawdzie nie jest to ramka w pełnym tego słowa znaczeniu, bo właściwa ramka była w środku tej tekturki, której tu użyłam - czyli ramka też jest resztkowa! :D Na koniec kilka dżetów i półperełek oraz imiona młodych, i jesienna kartka jak znalazł! Luuubię ją! :D









Wyzwanie:






Dziękuję za uwagę i życzę Wam udanego października, nawet jeśli za nim nie przepadacie, o! :D
Pozdrawiam!
K.

4 komentarze:

  1. Cytrusy w jesiennej odsłonie! :D Świetnie Ci wyszło :D
    Ja uwielbiam październik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne kolorki :)) Jesień, jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno energetyczna, pomysł na ramkę świetny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się kolory, brawo za wykorzystanie ramki po ramce:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...