sobota, 17 października 2015

Zima + owoce = JESIEŃ

Mówiłam już, że lubię kolor szary?... chyba mówiłam, ale i tak powtórzę: luuubię kolor szary! :) i dlatego też uwielbiam (i polecam!) najnowszą kolekcję papierów Bee Scrap "Śnieżny dzień", bo zawiera arkusz właśnie szarości przepięknej!!!

W dzisiejszej kartce, wspomnianą szarość połączyłam z cytryną Tutti Frutti i otrzymałam JESIEŃ!! :D a ja luuubię jesień! :)
Do tego na kartce jest sporo wszystkiego... są kwiatki różne, owocki, pręciki, sznurek, mikrokulki, cekiny, washi tape, szlakmetal (Kocikowa Dolino dziękuję za pazłótko!!), chlapania lakierami do paznokci i mgiełkami, oraz tekturkowy murek i serduszko w kryształku.








6 komentarzy:

  1. Piękny, jesieny klimat, fajna kompozycja ps. ja też lubię szary, a w ogóle naprawdę widać, że pracujesz nad zdjęciami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) trochę mnie ta obróbka kosztuje, bo jestem w tym temacie "zielona"... ale mam nadzieję, że z czasem będzie jeszcze lepiej! ;)

      Usuń
  2. przepiękna karteczka fantastyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous, gorgeous, gorgeous!! Thanks so much for playing along with us at Studio 75!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, pięknie wygląda ta jesienna kompozycja na tle murka i Twoich szarości.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.Kasia
    P.S. Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...