poniedziałek, 13 czerwca 2016

Chciałam słonecznie, wyszło... cytrynowo??

Myślę, że to przez tasiemkę-gnieciucha w kolorze intensywnie jaskrawej zieleni, lekko wściekłej nawet rzekłabym :) ale cóż ja na to poradzę - wstążka mnie nawoływała i musiałam ją wykorzystać!

Zapraszam na blog Eko-Deco gdzie znajdziecie dokładne info dotyczące użytych tekturek.
A reszta prezentuje się tak:
papiery - Bee Scrap: Tutti Frutti oraz Craftowe Marzenie
maska
foamiranowe kwiaty ręcznie robione (nie przez mnie)
mgiełki - zielona i zielona
piórka cekiny, brokat

To póki co ostatnia (chyba?...) z wspomnianych ślubnych kartek w pudełku.














Wyzwania:
Crafty Moly - ribbons



I Kropka - słoneczny projekt

 

It's just fun - praca z tekturką




Udanego tygodnia dla Was :) mój cel na najbliższe dni to w końcu drukarka!!! :D
Pozdrawiam :)
K.

8 komentarzy:

  1. Nie no, super słonecznie!!! Tylko połączenie Kasi i Michała w moim najbliższym otoczeniu zawsze źle się kończyło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful project! Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, słoneczna, pozytywna. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciłam się :)) Kolorki po prostu cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo słoneczna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet !! Dziękuję za udział w zabawie z Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...