czwartek, 2 czerwca 2016

Ruszyło, poszło i wyszło

Na kartkę dzisiejszą nie miałam pomysłu i z jej realizacją czekałam... i czekałam... i czekałam... i nic się nie zmieniło - pomysłu jak nie było, tak się nie pojawił. Aczkolwiek jak juz zasiadłam do tworzenia, to ruszyło, i poszło i wyszło :) chyba?...

Papiery to stare UHaKowe kolekcje. Górniczy symbol wycięłam sama, sówkę również skleciłam według kursu Groszka, zresztą kiedyś już przygotowałam kartkę z taką sową.
Kwiaty są  (nie przez mnie) ręcznie robione, do tego digi-napis rocznicowy oraz dwie tekturki: latarenka dla górnika oraz pióro dla nauczycielki - bo to 35 rocznica ślubu nauczycielki i górnika właśnie.











Zapraszam na blog Scrap'n'Skill, gdzie dziś inspiruję :)
Pozdrawiam!
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...