poniedziałek, 10 października 2016

Jak ja nie lubię granatowego...

...no ale się przemogłam się i skleiłam box ślubny w tym właśnie kolorze. Choć, delikatnie rzecz określając, wymęczona byłam tym sklejaniem wielce, żeby nie powiedzieć, że wręcz wycieńczona nawet, ale najważniejsze, że dałam radę i ogarnęłam temat :)

Dzień dobry :) wróciłam, odpoczęłam i jestem :)

No a w temacie boxa jeszcze, to znajdziecie go także na blogu Hello Scrap gdzie dziś inspiruję, a tam sporo więcej fotek oraz linki do materiałów, które wykorzystałam do sklejenia pudełka owego - zapraszam!




4 komentarze:

  1. Ja jestem zachwycona :) Uwielbiam granat i podobają mi się papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W walce z granatowym wyszłaś zwycięzko:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega romantyczny. Dziękuje, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólną zabawę z PrzydasiamiPasjonaty! DT- jot.be.gie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...