piątek, 21 października 2016

Pokolorowana dziewczynka

O kolorowance będzie dziś. Ostatnio to taka moja fascynacja, to kolorowanie w sensie :) mam kilka stempelków ogarnięte i planuje stworzyć z nimi prace, ale to pomaluśku, bo póki co nie wyrabiam... Dziś na ten przykład (od wczoraj) jestem aktualnie w Bieszczadach, bo jutro moja Gocha za mąż wychodzi, no i wiadomo - trza Kobitkę wspierać i poogarniać wszystko z czym rady nie daje :)

A kartka moja dzisiejsza w ramach inspiracji dla Hello Scrap powstała, jak i jutrzejsza również też, dlatego na nasz blog odsyłam po szczegóły dotyczące użytych materiałów.




Wyzwanie:

Art-Piaskownica - neonowe kolory




Dziękuję za uwagę i zmykam do weselnej dłubanino-bieganiny...
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...