piątek, 13 stycznia 2017

Wszystko razy dwa

Ostatnio lubuje się w kartkach do potrząsania, shaker card znaczy się :) nie tak dawno skleiłam dwie świąteczne - klik, a dziś mam do pokazania dwie chrzcinowe w pudełkach. Obie z jednej i tej samej kolekcji papierów, obie z aniołkami oraz foamiranowymi kwiatkami, obie w tych samych kolorach, obie dla chłopców :) i shaker boxy też obie mają takie same :) że o moim ulubionym tekście w nich umieszczonym nie wspomnę... a digi-tekst od Mosi oczywiście :)

Więcej szczegółów dotyczących użytych materiałów znajdziecie na blogu Hello Srap, gdzie dziś inspiruję - zapraszam!












Wyzwanie:

Art-Piaskownica - anioł




Dzięki za uwagę!
Trzymajcie za mnie kciuki, bo ja po małym wypadku... i trochę poobijana, ale w jednym kawałku (!),
wiec temat anioła jak najbardziej na czasie.

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. "żabka" naprawiona - przepraszamy za utrudnienia i prosimy o podlinkowanie swojej pracy do nowej "żabki" - DT Art Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne te karteczki :) takie wywarzone z duża doza supleności idealne na chrzest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Gdzieś w domu u rodziców mam takie pamiątki z chrztu pudełkowe. Stare strasznie :P
    Dziękuję w imieniu ArtPiaskownicy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Tak cudownie delikatne. Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...