czwartek, 22 czerwca 2017

Magnesy - kremowe z odrobiną bieli i złota

Taką leciutką pracę (a właściwie prace, bo aniołków jest kilkanaście) mam dziś do zaprezentowania. Powstały jeszcze w maju jako podziękowanie komunijne dla gości, ale pokazuję je dopiero dziś, bo równie dobrze mogą być pamiątką innych rodzinnych uroczystości i świąt.
A do tego ta kolorystyka - no jak nic kojarzy mi się z dzisiejszą pogodą za oknem... wprawdzie nieznoszę upałów i nie lubię lata (wybacz Guciu), ale tak jakoś do dzisiejszego słońca spasowały mi te kremowo-złote aniołki :)






Wyzwanie:

 
 Dzięki za uwagę :)

4 komentarze:

  1. Fajne te aniołki, podoba mi się ich kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne.
    Dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aniołki, wyglądają jak lukrowane i posypane cynamonem! ;) chyba jednak mam ochotę na coś słodkiego ;) dziękuję za zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...