czwartek, 1 czerwca 2017

Pamiątkowy album komunijny od Matki Chrzestnej

Dzień dobry w czerwcu!
Ależ ten czas leci... ja się pytam - gdzie jest maj? Gdzie jest śnieg? :)
A tak serio to pomimo, że już mamy czerwiec to ja nadal w tematyce komunijnej - tak jak zapowiadałam...

Dziś album dla Izy - pamiątka pierwszej komunii świętej od matki chrzestnej, znaczy się mojej Gochy :)
Papiery to cztery kolekcje GP, taśma papierowa, foamiranowe kwiaty, kilka cekinów i odrobina sznurka z mini aparatem foto, Całość wiązana szeroką wstążką.
Fajnie mi to wyszło :) jestem zadowolona z efektu końcowego!










Pogodnego czerwca życzę wszystkim :)

2 komentarze:

  1. Album przepiękny :) bedzie wspaniała pamiatka :)Kwiaty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak uroczo wyszedł, też uważam, że będzie wspaniałą i wyjątkową pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...