czwartek, 4 stycznia 2018

Świecznik świąteczny w karnawałowej oprawie

Wprawdzie od świąt minął już ponad tydzień, ale przez to moje chorowanie (które nawiasem mówiąc ma się całkiem nieźle i jest mocno rozwojowe niestety...), nie dałam rady pokazać wszystkich tegorocznych prac świątecznych. Prawdę powiedziawszy zostało tego bardzo sporo, i tak sobie myślę, że nie będę Was molestować bożonarodzeniowymi pracami do Wielkanocy, tylko pozwolę im poczekać do przyszłego roku, o! :)

Dziś jeszcze ciut świątecznie, lekko karnawałowo. Mianowicie świecznik, a było ich kilkanaście w tym roku :)
Ten dzisiejszy jest odrobinę większy od wszystkich pozostałych, które pokazywałam w grudniu.
Ozdobiłam go brokatowym tiulem, koronką, tasiemką, białą gwiazdą betlejemską, sznurkiem oraz tekturkami Papierowego Potwora.

No i jakiś taki karnawałowy wyszedł, jak ta na niego patrzę... to chyba przez te cekiny złote, które rozsypałam specjalnie na potrzeby fotografowania... :D









Udanego dnia dla Was!

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...